មកដឹងយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារដ៏ជោគជ័យរបស់នំប៉េងប៉ោះ ដែលល្បីជាង ៣០ឆ្នាំទោះមិនដែលផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

មិនមែនជា​ផលិតផល​លេចធ្លោ​ មិនបាន​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​អ្វី​ច្រើន​ ប៉ុន្តែ​មិន​ដែលបាត់​មុខ​នៅលើ​ទីផ្សារ​ឡើយ​ ថែមទាំង​រក​ប្រាក់ចំណូល​បាន​ជាង​ ២៧​ លាន​ដុល្លារ​ នោះ​គឺ​ នំស្រួយ​រូប​ប៉េងប៉ោះ។ ថ្មីៗនេះទៀត​សោត​នំ​នេះ​កាន់តែទទួលបានការគាំទ្រក្នុងចំណោមហ្វេនខេប៉ុប បន្ទាប់ពីសមាជិក Blackpink Jisoo បង្ហោះក្នុង Story។​

មាន​រូប​សញ្ញា​អក្សរ​ FF​ និង​មាន​អាយុ​កាល​ប្រហែល​ ៣៥​ ឆ្នាំ​មក​ហើយ តែ​បើ​និយាយ​ពី​ឈ្មោះ​នំ​នេះ​វិញ​ ប្រហែល​មិនសូវ​មាន​អ្នក​ស្គាល់​ទេ។​ តែ​បើ​បាន​ឃើញ​កញ្ចប់​នំ​ ប្រាកដ​ជា​លាន់មាត់​ថា​ “អូ ! នំ​ប៉េងប៉ោះ​សោះ”​ ។​ នំ​នេះ​បាន​ស្ថិត​ក្នុង​ការចងចាំ​របស់​អតិថិជន​ ប៉ុន្តែ​មាន​មនុស្ស​មិនច្រើន​ទេ​ដែល​ចាំ​ឈ្មោះ​ប្រេន។​ ទោះជា​យ៉ាងណា​ក៏ដោយ​ នំ​ប៉េងប៉ោះ​នៅតែ​លក់​ដាច់​ជានិច្ច​នៅលើ​ទី​ផ្សារ​ជាង​ ៣០​ ឆ្នាំ​មក​ហើយ​ទាំងដែល​មិនបាន​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​តាម​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​ផ្សេងៗ​សោះ។​ តើ​ហេតុអ្វី​បានជា​ផលិតផល​នេះ​នៅតែ​អាច​ឈរជើង​លើ​ទីផ្សារ​បាន​យូរអង្វែង​បែបនេះ?​

យុទ្ធសាស្រ្ត​សំខាន់​ដែល​ធ្វើឱ្យ​នំប៉េងប៉ោះ​អាច​ឈរជើង​លើ​ទីផ្សារ​បាន​ជាង​ ៣៥​ ឆ្នាំ​មកហើយ​គឺ ៖​

.​ តម្លៃ​សមរម្យ​ និង​គុណភាព​ផលិតផល

ចំណុច​សំខាន់​របស់​ផលិតផល​នេះ​គឺ​មាន​គុណ​ភាព​ និង​តម្លៃ​សមរម្យ។​ បន្ថែមលើ​នេះ​ វា​មាន​បរិមាណ​ច្រើន​ជាង​ផលិតផល​ផ្សេង​ទៀត​ដែល​មាន​តម្លៃ​ប្រហាក់ប្រហែល​គ្នា​ និង​មាន​ពីរ​រសជាតិ​សម្រាប់​ជ្រើសរើស​ផងដែរ។​ ជាការពិតណាស់​ អតិថិជន​ភាគច្រើន​នៅពេល​ទិញ​ផលិតផល​ណាមួយ​ តែងតែ​ចាត់ទុក​តម្លៃ​ និង​ បរិមាណ​ផលិតផល​ជា​កត្តា​ចម្បង។​

២.​ បង្កើន​ឱកាស​ប្រាក់​ចំណូល​ដោយ​ការចែកចាយ​ផលិតផល​ទូទាំង​ប្រទេស

មនុស្ស​ភាគច្រើន​ប្រហែល​ជាមិនបាន​ចាប់​អារម្មណ៍​ទេថា​ នំប៉េងប៉ោះ​ស្ទើរតែ​មិនមាន​ការផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​នៅក្នុង​ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ​ទាល់តែសោះ។​ ផ្ទុយទៅវិញ​ ផលិតផល​នេះ​មាន​វត្តមាន​នៅលើ​ទីផ្សារ​អស់រយៈ​ពេល​ ៣៤​ ឆ្នាំ​បាន​ដោយសារតែ​ម៉ាក​នេះ​ផ្តោត​សំខាន់​លើ​ការចែកចាយ​ផលិតផល​ខ្លួន​ទៅ​គ្រប់ទីកន្លែង​ ដូចជា​នៅតាម​តូប​ចាប់ហួយ​ ហាង​7-Eleven​ តាម​ម៉ាត​ ឬ​តាម​ផ្សារទំនើប​ជាដើម។​ នៅ​ពេល​មាន​បណ្តាញ​លក់ច្រើន​ ទៅ​ទីណា​ក៏​ឃើញ​ ដូច្នេះ​អតិថិជន​ងាយស្រួល​រកទិញ​ និង​ស៊ាំ​ជាមួយ​កញ្ចប់​នំ។​

៣.​ ការវេចខ្ចប់​គឺ​ជារឿង​សំខាន់

ទោះបីជា​ការវេចខ្ចប់​មាន​លក្ខណៈ​សាមញ្ញ​ក៏ដោយ​ តែ​វា​អាច​ធ្វើឱ្យ​មនុស្ស​ជាច្រើន​ងាយ​ស្រួល​ចំណាំ។​ អតិថិជន​ដែល​ទិញ​ផលិតផល​នេះ​ភាគច្រើន​គឺ​ដោយសារ​លក្ខណៈ​ទាក់ទាញ​ពិសេស​របស់​កញ្ចប់​ និង​មាន​ភាពខុសប្លែក​ពី​នំ​ម៉ាក​ផ្សេងទៀត​។​ ពេល​ដើរកាត់​កន្លែង​ដាក់នំ​ ត្រូវតែ​ងាក​មើល​ ព្រោះ​មាន​ភាពលេចធ្លោ​ជាងគេ​ពេល​នៅ​ក្នុង​ចំណោម​នំ​ផ្សេងទៀត។​ ការវេចខ្ចប់​គឺ​ដូចជា​តួឯក​របស់​ផលិតផល​ ព្រោះ​វា​អាច​ធ្វើឱ្យ​អតិថិជន​ស្គាល់​ និង​ចាំ​ផលិតផល​បាន​ដោយ​ខ្លួនឯង​ មិនចាំបាច់​ចំណាយ​លុយ​ក្នុង​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។​ នៅ​ពេលឃើញ​ គឺ​ដឹង​តែម្តង​ថា​នំម៉ាក​នេះ​ រសជាតិ​អ្វី។​

ហេតុផល​មួយ​ដែល​ម៉ាក​ផលិតផល​នេះ​មិន​កែប្រែ​សម្បក​វេចខ្ចប់​របស់គេ​ក្នុង​រយៈ​ពេល​ ៣៤​ ឆ្នាំ​នេះ​ គឺ​ ប្រសិនបើ​គេ​ផ្លាស់ប្តូរ​ការវេចខ្ចប់​ នោះ​អតិថិជន​ប្រហែលជា​មិនចាំ​ផលិតផល​ដែល​ធ្លាប់​បាន​ញ៉ាំ។​ លើសពីនេះ​ មិនមែន​មានតែ​ជនជាតិថៃ​ទេ​ដែល​ចូលចិត្ត​ញ៉ាំ​នំ​នេះ​ សូម្បីតែ​ តារា​កូរ៉េ​ Kim Seon Ho​ តួឯក​រឿង​ “Hometown Cha Cha Cha”​ ក៏​វ៉េច​នំ​នេះ​ទៅ​កូរ៉េ​វិញ​ទាំង​កេះៗ​។​

នំប៉េងប៉ោះ​ត្រូវបាន​ផលិត​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​ Fashion Food Co., Ltd។​ កាលពី​ឆ្នាំ​ ២០២១​ ក្រុមហ៊ុន​នេះ​បាន​បង្កើន​ការលក់​ច្រើនជាង​ ២៧​ លានដុល្លារ​ ដែល​ទទួលបាន​ប្រាក់ចំណេញ​សុទ្ធ​ប្រមាណ​ ៥៨​ ម៉ឺន​ដុល្លារ។​ យើង​ឃើញថា​ ពេលខ្លះ​ ដំណើរការ​អាជីវកម្ម​មិនទាមទារ​ចំណាយ​ថវិកា​ផ្សព្វផ្សាយ​ច្រើន​ដូច​អ្វី​ដែល​យើង​គិត​ទេ ព្រោះ​ពេល​ដែល​អ្នក​អាច​រកឃើញ​ អត្តសញ្ញាណ​របស់​ផលិត​ខ្លួន​ ហើយ​ប្រើប្រាស់​វា​ជា​ចំណុច​ខ្លាំង​របស់​ផលិតផល​ ក្រៅពី​ជួយ​សន្សំ​សំចៃ​ការ​ចំណាយ​ហើយ​ វា​ក៏ជួយ​ធ្វើឱ្យ​អតិថិជន​ចងចាំ​ និង​កាន់តែ​លេចធ្លោ​ថែមទៀត​ក្នុង​ទីផ្សារ​ប្រកួតប្រជែង៕


របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

អត្ថបទកម្សាន្ត

មើលទាំងអស់ ➧

កូនខ្មែរកាត់រុស្ស៊ី ឌៀប សុហ្វៀរ៉ា សិល្បករស្រករក្រោយ កំពុងត្រូវប៉ាន់ការងារសិល្បៈ

ប្រិយមិត្តអ្នកនិយមតាមដានរឿងរ៉ាវសិល្បៈពិតជាបានស្គាល់ កូនខ្មែរកាត់រុស្ស៊ី យុវតី ឌៀប សុហ្វៀរ៉ា ដែលនាងជាសិល្បករ​ស្រករក្រោយម្នាក់ កំពុងផ្ទុះការចាប់អារម្មណ៍យ៉ាងខ្លាំង​ក្រោយឈ្នះ

មកស្គាល់បុរសនៅពីក្រោយ ការបង្កើតតុក្កតាចម្លែក Labubu ដែលកំពុងពេញនិយម

ប្រិយមិត្ដជាច្រើនប្រហែលជាបានឃើញតុក្កតាបិសាចចម្លែកមួយប្រភេទ ដែលកំពុងពេញនិយមលើបណ្ដាញសង្គមមានឈ្មោះថា Labubu។ Labubu ជាតួអង្គតុក្កតាមួយ​បង្កើត​ឡើងដោយ

សិក្ខាសាលាផលិតវីដេអូកុមារលើកទី១ របស់ SEAVFC ២០២៤ បញ្ចប់ដោយក្ដីរីករាយពីឪពុកម្ដាយ

កាលពីថ្ងៃទី១៦ ខែមិថុនាកន្លងទៅនេះ «មហោស្រពភាពយន្តវីដេអូសម្រាប់កុមារអាស៊ីអាគ្នយ៍» (Southeast Asia Video Festival for Children - SEAVFC) បានរៀបចំ

សន្ទុះគាំទ្រខ្លាំង! ភាពយន្តខ្មែររឿង «​បណ្ដាសានាងរាត្រី» រកចំណូលបានច្រើនបំផុតនៅតៃវ៉ាន់

សន្ទុះ​នៃ​ការ​គាំទ្រ​​ភាពយន្ត​ខ្មែរ​រឿង​ «​​បណ្ដាសា​នាង​រាត្រី​» បាន​បំបែក​កំណត់​ត្រា​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​ក្នុង​ប្រទេស​តៃវ៉ាន់ ​​ក្លាយជាភាពយន្តដែល​រក​ចំណូល​បាន​ច្រើន​បំផុត​ពី​ការ​លក់​សំបុត្រ​ចូល​

Stray Kids ត្រៀមវាយលុកតារាងតន្ត្រីកូរ៉េ និងពិភពលោកជាមួយអាល់ប៊ុមទី៩

កាលពីថ្ងៃ១៩ ខែមិថុនា ផលិតកម្ម JYP Entertainment បានប្រកាសឱ្យដឹងថា អាល់ប៊ុមទី៩ របស់ក្រុម Stray Kids មានចំណងជើងថា "ATE" ដោយនឹងបង្ហាញពីថាមពលរីករាយរបស់

សុភាពនារីមាន ៣ ចំណុចនេះ អាចដាក់ពាក្យចូលប្រកួតកម្មវិធី Miss Cambodia 2024 បានហើយ!

ស្របពេលដែលកម្មវិធីប្រកួត Miss Cambodia 2024 នៅបន្តបើកទទួលពាក្យជ្រើសរើសបេក្ខនារី រហូតដល់ចុងខែកក្កដា ឆ្នាំ ២០២៤ សំណាង អេលីណា Miss International Cambodia

ទម្លាយគម្រោងបន្តរបស់សមាជិក BLACKPINK ក្រោយរកទ្រនំបានរៀងៗខ្លួន

បន្ទាប់ពីចែកផ្លូវគ្នាដើម្បីផ្ដោតលើការងារទោលរៀងៗខ្លួនជាង១ឆ្នាំ នៅពេលនេះមានសេចក្ដីរាយការណ៍ថាសមាជិកទាំង ៤ របស់ក្រុម BLACKPINK មានគម្រោងជួបជុំគ្នាម្តងទៀតសម្រាប់

គូស្នេហ៍ យ៉ាងគួ សៀវឡុងនី កំពុងត្រូវសង្ស័យដើរដល់ផ្លូវបញ្ចប់ ក្រោយរៀបការ ៨ ឆ្នាំ

កាលពីឆ្នាំ ២០១៤ រឿងភាគល្បី The Romance Of The Condor Heroes បានធ្វើឲ្យតារាសម្ដែងប្រុសចិន Chen Xiao និងតារាស្រី Michelle Chen ដែលជាតួឯក បានលង់ស្រឡាញ់គ្នា និងចាប់ដៃគ្នាចូលរោងមង្គលសាងគ្រួសារយ៉ាងមានសុភមង្គល។

បាត់មួយរយៈ ពេលនេះ Kara ប្រកាសត្រលប់មកឆាកតន្ត្រីវិញនៅខែក្រោយ

ក្រុមចម្រៀងស្រីខេប៉ុបជំនាន់ទី២ដ៏ល្បីល្បាញ Kara បានប្រកាសត្រលប់មកឆាកតន្ត្រីវិញក្នុងខែកក្កដា ដែលជាការ Comeback លើកដំបូងក្នុងរយៈពេលមួយឆ្នាំ និងប្រាំបីខែ

Fan Page ទទូចឱ្យ ឈុំ ចាន់ដារ៉ា ចូលប្រកួត Miss Cambodia 2024 ក្រោយខកឱកាសទៅប្រកួតនៅប៉ូឡូញ

បវរកញ្ញារូបស្រស់ ឈុំ ចាន់ដារ៉ា បានខកខានឱកាសតំណាងកម្ពុជាទៅប្រកួតកម្មវិធី Miss Supranational 2024 នៅប្រទេសប៉ូឡូញ បាត់ទៅហើយ ធ្វើឱ្យហ្វេនៗ និងអ្នកនិយមគាំទ្រ