ក្រុមហ៊ុន POP MART ដែលជាក្រុមហ៊ុនលក់រាយតុក្កតា ‘Blind Box’ ឈានមុខគេពីប្រទេសចិន និងជាក្រុមហ៊ុនពីក្រោយតុក្កតា Labubu បានប៉ាន់ប្រមាណថាប្រាក់ចំណូលនៅក្នុងត្រីមាសទី ៣ របស់ខ្លួនអាចកើនឡើងចន្លោះ ១២០-១២៥% បើទោះជាសេដ្ឋកិច្ចចិនពេលនេះកំពុងជួបវិបត្តិក៏ដោយ។ តួលេខនេះត្រូវបានអ្នកវិភាគមួយចំនួនយល់ថា គឺជាលទ្ធផលដែលយុវជនជំនាន់ថ្មី ឬ Gen Z មានទំនោរចូលចិត្តទិញផលិតផលបំពេញតម្រូវការផ្លូវចិត្តរបស់ពួកគេ ទោះបីជាផលិតផលទាំងនោះអាចមើលទៅ ‘ឥតប្រយោជន៍’ និងថ្លៃខ្លាំងក៏ដោយ។

យោងតាមរបាយការណ៍របស់ South China Morning Post បានឱ្យដឹងថា Gen Z នៅក្នុងប្រទេសចិនដែលមានចំនួនប្រហែល ២៨០ លាននាក់កំពុងជំរុញនិន្នាការ “Emotional Consumption” ឬ ‘ការទិញតាមអារម្មណ៍’ ដោយសារតែពួកគេសុខចិត្តចំណាយលើផលិតផលដែលបង្កើតក្ដីសុខ ការកម្សាន្ត ឬឆ្លុះបញ្ចាំងពីខ្លួនរបស់ពួកគេ ដូចជាប្រដាប់ប្រដាក្មេងលេង តុក្កតាប្រអប់អាថ៌កំបាំង គ្រឿងអលង្ការ និងសម្ភារតុបតែងផ្សេងៗ។
លោក Mo Daiqing អ្នកវិភាគនៅមជ្ឈមណ្ឌលស្រាវជ្រាវពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិករបស់ប្រទេសចិនបាននិយាយ៖ “Gen Z ឆាប់ប៉ះពាល់ផ្លូវអារម្មណ៍ ដោយសារតែពួកគេត្រូវរស់នៅ និងធ្វើការក្នុងល្បឿនដ៏មមាញឹក និងស្ថិតក្រោមសម្ពាធខ្ពស់ ដែលនាំឱ្យពួកគេហ៊ានចាយលុយលើសម្ភារបំពេញអារម្មណ៍ទាំងនោះ” ។


POP MART ត្រូវបានគេស្គាល់សម្រាប់ការលក់ម៉ូដែលតុក្កតាពីអ្នកឌីហ្សាញនានា ដោយជាធម្មតាត្រូវបានលក់ក្នុងប្រអប់ចៃដន្យ ដែលបង្កើតអារម្មណ៍រំភើប និងចង់ដឹងចង់ឃើញមួយកម្រិតទៀតក្នុងចំណោមអ្នកទិញ។ នៅក្នុងត្រីមាសទី៣ ក្រុមហ៊ុនមានការលក់ខ្លាំងទាំងនៅក្នុងបណ្តាញ online និង offline រួមទាំងចំណូលពីទីផ្សារបរទេសដែលកើនឡើងដូចគ្នា។
គួររំឭកថា សម្រាប់ឆមាសទីមួយនៃឆ្នាំនេះ ប្រាក់ចំណេញប្រតិបត្តិការរបស់ Pop Mart នៅក្នុងប្រទេសចិនបានកើនឡើង ៧៧ ភាគរយ ដល់ ៨៩០ លានយន់ (១២០ លានដុល្លារ) ខណៈដែលប្រាក់ចំណូលសរុបបានកើនឡើង ៣២ ភាគរយដល់ ៣,២ ពាន់លានយន់ (៤៥០ លានដុល្លារ) ។ ប្រាក់ចំណេញប្រតិបត្តិការរបស់ក្រៅប្រទេសបានកើនឡើង ៤០៧ ភាគរយដល់ ៤០០ លានយន់ ហើយប្រាក់ចំណូលបានកើនឡើង ២៦០ ភាគរយដល់ ១,៥ ពាន់លានយន់។ ប្រអប់តុក្កតារបស់ POP MART ជាធម្មតាមានតម្លៃប្រហែល ១០ ដុល្លារ ខណៈប្រអប់ធំៗអាចមានតម្លៃរហូតដល់រាប់រយដុល្លារ។
ក្រៅពី POP MART ក្រុមហ៊ុន Jellycat ដែលជាម៉ាកតុក្កតាមកពីប្រទេសអង់គ្លេស ក៏បានទទួលជោគជ័យនៅក្នុងទីផ្សារប្រទេសចិនផងដែរ។ ទោះបីជាមានតម្លៃខ្ពស់ក៏ដោយ ប៉ុន្តែហាងរបស់ Jellycat នៅតែសម្បូរទៅដោយអតិថិជន ហើយការកក់ទុកនៅតែបន្តកើនឡើង។
យោងតាមការស្ទង់មតិរបស់ Seashell Finance បង្ហាញថា ជិត ៣០% នៃយុវជននៅក្នុងប្រទេសចិន មានឆន្ទៈក្នុងការចំណាយលើផលិតផលដែលមានតម្លៃខាងវិញ្ញាណ ឬអារម្មណ៍។
សមាគមអ្នកប្រើប្រាស់ចិន (CCA) បានចង្អុលបង្ហាញថា ក្រៅតែពីការស្វែងរកគុណភាពសមនឹងតម្លៃ ការផ្ដល់ក្ដីសុខផ្លូវអារម្មណ៍នឹងក្លាយជាកត្តាសំខាន់ដែលប៉ះពាល់ដល់ការសម្រេចចិត្តរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ Gen Z ៕

























Account
Security
Favourite Content