ក្រុមហ៊ុន Pernod Ricard ប្រកាសដាក់ស្លាកអេឡិចត្រូនិក (E-label) នៅលើដបស្រាជាផ្លូវការលើកដំបូងនៅកម្ពុជា

ស្លាកសញ្ញាឌីជីថល (E-label) នៅលើដបស្រារបស់ក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបារាំង Pernod Ricard នឹងផ្តល់ព័ត៌មានដល់អ្នកទទួលទាន អំពីគោលការណ៍ណែនាំ ជុំវិញការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ

ភ្នំពេញ ថ្ងៃទី ១៩ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២៤ – ក្រុមហ៊ុន Pernod Ricard ដែលជាក្រុមហ៊ុនស្រាបារាំងឈានមុខគេ និងដែលមានម៉ាកយីហោល្បីៗជាច្រើនដូចជា Chivas Regal, Ballantine’s, Jameson, Absolut និង Beefeater Gin ជាដើម បានប្រកាសដាក់ស្លាកអេឡិចត្រូនិក (E-label) នៅលើដបជាផ្លូវការនៅកម្ពុជាជាលើកដំបូង។ ការដាក់ស្លាកអេឡិចត្រូនិកនៅលើដបនេះ ទទួលបានភាពជោគជ័យខ្លាំងនៅប្រទេសសិង្ហបុរី និងវៀតណាម ហើយគោលបំណងសំខាន់ គឺការជួយដល់អ្នកគ្រប់អាយុទទួលទានគ្រឿងស្រវឹង ក្នុងការសម្រេចចិត្តបានត្រឹមត្រូវអំពីបរិមាណនៃការទទួលទាន។ ការធ្វើបែបនេះក៏បាន គាំទ្រដល់គោលការណ៍ណែនាំថ្នាក់ជាតិ ស្តីពីការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងរបស់ប្រទេសកម្ពុជាផងដែរ ពោលគឺការផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានឱ្យបាន ត្រឹមត្រូវអំពីគ្រឿងស្រវឹង និងសុខភាព ដើម្បីកាត់បន្ថយការទទួលទានដែលអាចបង្កផលជះអវិជ្ជមាន។

ចាប់ពីថ្ងៃនេះតទៅ ៨០% នៃប្រភេទស្រាផ្សេងៗ រួមទាំងស្រាទំពាំងបាយជូររបស់ក្រុមហ៊ុន Pernod Ricard នៅកម្ពុជា នឹងមានស្លាក សញ្ញាអេឡិចត្រូនិក (E-label) ទាំងអស់។ នៅលើស្លាកសញ្ញា មានកូដ QR ដែលមានផ្តល់ព័ត៌មានលម្អិតអំពីផលិតផល ស្រាជាភាសាអង់គ្លេស និងភាសាខ្មែរ។ នៅពេលស្កែនកូដ QR នោះ អ្នកប្រើប្រាស់នឹងអាចចូលទៅកាន់គេហទំព័រដែលមាន ព័ត៌មានលម្អិតអំពីធាតុផ្សំ ប្រភេទអាហារូបត្ថម្ភ ការណែនាំអំពីការទទួលទានប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ និងព័ត៌មានអំពីហានិភ័យ ដល់សុខភាព។

ចំណុចសំខាន់មួយទៀតគឺការរួមបញ្ចូលគោលការណ៍ណែនាំអំពីការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងដោយផ្អែកតាមស្តង់ដារអន្តរជាតិ ដើម្បីផ្ដល់ ព័ត៌មានដល់អ្នកគ្រប់អាយុទទួលទានអំពីការកាត់បន្ថយហានិភ័យដល់សុខភាពពេលទទួលទាន។ សម្រាប់មនុស្សពេញវ័យដែលមានសុខភាព ល្អ ការទទួលទានក្នុងកម្រិតសមល្មមមួយដែលបានកំណត់ នឹងអាចជួយបង្កើនតុល្យភាពនៃការរស់នៅ និងសុខភាពល្អ។ គោលការណ៍ ណែនាំទាំងនេះ គឺពិតជាមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់ ក្នុងការលើកកម្ពស់ការទទួលទានក្នុងកម្រិតមធ្យម ប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ និងការសម្រេចចិត្តបានត្រឹមត្រូវ។ ជាទូទៅ គោលការណ៍ណែនាំអំពីការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងរបស់ប្រទេសភាគច្រើន បានណែនាំថា បុរសគួរទទួលទានមិនលើសពី ២ ស្តង់ដារក្នុងមួយថ្ងៃ ដែលស្មើនឹង ២០ ក្រាមនៃជាតិអាល់កុលសុទ្ធ ហើយស្ត្រីមិនលើសពី ១ ស្តង់ដារក្នុងមួយថ្ងៃ ដែលស្មើនឹង ១០ ក្រាមនៃជាតិអាល់កុលសុទ្ធ។ គួរដឹងដែរថា ការដាក់ស្លាកសញ្ញាអេឡិចត្រូនិកនេះ ក៏ជាការឆ្លើយតបនឹងតម្រូវការរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ដើម្បីងាយស្រួលទទួលបានព័ត៌មានអំពីផលិតផលស្រា ក្នុងការជួយដល់ការសម្រេចចិត្ត ជ្រើសរើសទទួលទានបានត្រឹមត្រូវ។

ការផ្ដួចផ្ដើមដាក់ស្លាកសញ្ញាអេឡិចត្រូនិកនេះផងដែរ គឺស្របពេលជាមួយកម្ពុជាកំពុងដាក់ស្នើសេចក្តីព្រាងច្បាប់ស្តីពីគ្រឿងស្រវឹងជាលើក ដំបូងរបស់ខ្លួន ដែលក្នុងនោះមានកំណត់អាយុអប្បបរមាដែលអាចទិញគ្រឿងស្រវឹងបាន ដើម្បីការពារអនីតិជនពីការទទួលបាន និងសេពគ្រឿងស្រវឹង។ បច្ចុប្បន្ននេះ កម្ពុជាគឺជាប្រទេសមួយក្នុងចំណោមប្រទេសមួយចំនួនទៀតដែលមិនទាន់មានច្បាប់កំណត់អាយុ អប្បបរមាដែលអាចសេព ឬទិញគ្រឿងស្រវឹងបាននៅឡើយទេ។ ក្រុមហ៊ុន Pernod Ricard ដែលជាក្រុមហ៊ុននាំមុខគេក្នុង ឧស្សាហកម្មផលិតប្រភេទស្រាល្បីៗជាច្រើន តែងតែគាំទ្រការសម្រេចចិត្តរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាក្នុងការកំណត់យកអាយុយ៉ាងតិច ១៨ ឆ្នាំជាអាយុស្របច្បាប់ក្នុងការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹង។ ស្លាកអេឡិចត្រូនិក (E-label) នេះផងដែរ ក៏ជាជំហានដ៏សំខាន់មួយទៀត ក្នុងការជួយដល់រាជរដ្ឋាភិបាល លើកកម្ពស់ការយល់ដឹងរបស់សង្គមអំពីគ្រឿងស្រវឹង ដើម្បីសុខភាពប្រជាជនគ្រប់រូប។

លោក ដារ៉េន អុង (Daren Ong) នាយកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុន Pernod Ricard Cambodge បានលើកឡើងថា “នៅក្រុមហ៊ុន Pernod Ricard យើងតែងតែផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់លើអតិថិជនរបស់យើង។ ស្លាកសញ្ញាឌីជីថល (E-label) នេះ គឺជាការឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការរបស់អតិថិជន សម្រាប់ផ្ដល់ព័ត៌មានអំពីផលិតផលបានច្បាស់លាស់ និងងាយស្រួលនៅកម្ពុជា ដោយសារតែមានខ្លឹមសារសាមញ្ញ ងាយស្រួលយល់ និងជាភាសាខ្មែរ។ យើងចង់ជួយដល់អ្នកទទួលទានគ្រប់គ្នា អាចធ្វើការសម្រេចចិត្ត ទទួលទានបានត្រឹមត្រូវ។ ក្នុងនាមជាក្រុមហ៊ុនស្រាដំបូងគេដែលប្រកាសដាក់ស្លាកសញ្ញាឌីជីថលនៅលើដបផលិតផល យើងកំពុងឈានទៅ រកការកំណត់ស្តង់ដារថ្មីមួយ ដើម្បីបង្កើនការយល់ដឹងអំពីហានិភ័យនៃការទទួលទានដែលអាចបង្កផលអវិជ្ជមាន។ យើងប្តេជ្ញាជួយលើកកម្ពស់ គាំទ្រ និងធ្វើការសហការជាមួយដៃគូឧស្សាហកម្ម និងអ្នកប្រើប្រាស់ ដើម្បីធានាបាននូវផលជះវិជ្ជមានដល់សង្គមកម្ពុជាទាំងមូល។”

ការដាក់ស្លាកឌីជីថលនៅលើដបនេះ គឺជាគំនិតផ្ដួចផ្ដើមដំបូងគេបង្អស់នៅក្នុងឧស្សាហកម្មផលិតស្រាផ្សេងៗ រួមទាំងស្រាទំពាំងបាយជូរនៅ ទូទាំងពិភពលោក។ ហើយនេះក៏ជាផ្នែកដ៏សំខាន់នៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងប្រកបដោយនិរន្តរភាព និងទំនួលខុសត្រូវរបស់ក្រុមហ៊ុន នៅក្នុងតំបន់។ មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះ ការធ្វើបែបនេះគឺជាការបង្កើតស្តង់ដារថ្មីមួយសម្រាប់ការធ្វើអាជីវកម្មប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ និងគិតគូរដល់ការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយចីរភាព។ នៅឆ្នាំ ២០២២ ក្រុមហ៊ុន Pernod Ricard បានរួមចំណែកដល់ការកាត់បន្ថយ គ្រោះថ្នាក់ដែលបណ្ដាលមកពីការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹង ដោយ ៩៣% នៃទីផ្សាររបស់ខ្លួននៅក្នុង ១៦០ ប្រទេស សុទ្ធតែបានចូលរួម ចំណែកក្នុងគំនិតផ្តួចផ្តើមលើកកម្ពស់ដល់ការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងប្រកបទំនួលខុសត្រូវ។

ជាច្រើនឆ្នាំកន្លងមកនេះ ក្រុមហ៊ុនបានធ្វើកិច្ចការជាច្រើនដើម្បីការពារ និងកាត់បន្ថយការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងច្រើនហួសហេតុដែលអាច ប៉ះពាល់ដល់សុខភាព តាមរយៈការសហការជាមួយដៃគូពាក់ព័ន្ធ រដ្ឋាភិបាល អង្គការសង្គមស៊ីវិល និងអ្នកប្រើប្រាស់នៅទូទាំងពិភពលោក។ ក្នុងនោះ ក្រុមហ៊ុនបានបង្កើតយុទ្ធនាការជាច្រើនដូចជា យុទ្ធនាការ “ផឹកទឹកឱ្យបានច្រើន” ដែលជាការលើកទឹកចិត្តដល់យុវជនទទួល ទឹកឱ្យបានច្រើន និងទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងក្នុងកម្រិតមួយសមល្មម។  ហើយយុទ្ធនាការ “ឥទ្ធិពលនៃការនិយាយថា ទេ!” នៅឆ្នាំ ២០២១ ក្រុមហ៊ុនបានចាប់ដៃគូជាមួយភ្នាក់ងារពាក់ព័ន្ធរបស់រដ្ឋាភិបាល អង្គការក្រៅរដ្ឋាភិបាល និងក្រុមសហគមន៍នានា ដើម្បីផ្លាស់ប្ដូរ ឥរិយាបថជុំវិញការបើកបរក្រោមឥទ្ធិពលនៃគ្រឿងស្រវឹង ដោយបានលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងដល់ប្រជាពលរដ្ឋចំនួន ៦ លាននាក់ក្នុងប្រទេស កម្ពុជា។

ស្លាកសញ្ញាអេឡិចត្រូនិកនេះ ជាការកំណត់ស្តង់ដារថ្មីមួយសម្រាប់ជំរុញឱ្យមានតម្លាភាពក្នុងឧស្សាហកម្មផលិតគ្រឿងស្រវឹង ដោយផ្តល់ឱ្យអ្ន កទទួលទាននៅកម្ពុជា បានដឹងពីព័ត៌មានលម្អិតអំពីផលិតផលគ្រឿងស្រវឹង។ ការធ្វើបែបនេះគឺជាការជំរុញឱ្យមានគណនេយ្យភាពនៅ ទូទាំងវិស័យឧស្សាហកម្មមួយនេះ និងការគាំទ្របទប្បញ្ញត្តិដែលពាក់ព័ន្ធឱ្យកាន់តែរឹងមាំ ក៏ដូចជាការជួយបង្កើតគោលការណ៍ជាតិស្ដីពីការ ណែនាំអំពីគ្រឿងស្រវឹង និងការកំណត់អាយុទិញគ្រឿងស្រវឹងអប្បបរមានៅកម្ពុជា ដើម្បីការអភិវឌ្ឍនៅថ្ងៃអនាគតប្រកបដោយនិរន្តរភាព ៕


របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

អត្ថបទកម្សាន្ត

មើលទាំងអស់ ➧

តារាចម្រៀង-សម្ដែង អ្នកផលិតមាតិកាល្បីៗ ទទួលលិខិតសរសើរពីយូនីសេហ្វ លើការងារសង្គម

សិល្បករ​ សិល្បៈ​ការិនី​ តារា​សម្ដែង​ តារា​ចម្រៀង​ និង​អ្នក​ផលិត​មាតិកា​ក្នុង​ស្រុក​ជា​ច្រើន​រូប​ទទួល​បាន​លិខិត​សរសើរ​ពី UNICEF Cambodia ក្រោយ​ចូលរួម​យ៉ាង​សកម្ម​នៅក្នុងទិវាកុមារពិភពលោកក្នុង​ខេត្ត​មណ្ឌលគិរី​​។

ពីក្មេងប្រុសម្ចាស់ពាន The Voice Kid សំឡេងផ្អែម ឥឡូវ ទេព ពិសេដ្ឋ ល្បីឈ្មោះខ្លាំងតាមរយៈបទរ៉េប

ក្មេងប្រុស ទេព ពិសិដ្ឋា ក្លាយ​ជា​ម្ចាស់​ពាន The Voice Kids Cambodia រដូវកាលទី២ នៅឆ្នាំ ២០១៨ ដែល​គ្រា​នោះ ទើប​មាន​វ័យ​ត្រឹម ១៤ ឆ្នាំ​ប៉ុណ្ណោះ។ ការ​តស៊ូ​ឡើង​មក​ប្រឡង​នៅ​រាជធានី​ភ្នំពេញ ពិតជា​មិន​ខក​បំណង​ឡើយ

សោកនាដកម្មក្នុងវិស័យខេប៉ុប៖ នៅពេលដែលភាពជោគជ័យ ដើរទន្ទឹមគ្នានឹងអត្តឃាត

ស្របពេលដែលខ្សែជីវិតនៅលើវិថីខេប៉ុបកំពុងតែមានដំណើរទៅកាន់ភាពជោគជ័យ តែសិល្បករមិនតិចរូបទេបានសម្រេចបញ្ចប់អនាគតបស់ខ្លួនត្រឹមវ័យជាង ២០ឆ្នាំ។ ហេតុអ្វីបានជាតារាខេប៉ុបទាំងនេះសម្រេចចិត្តធ្វើ

ស្វាមីសាន់ឆាយបញ្ជាក់ច្បាស់ៗថាអ្នកណាជាអ្នកទទួលកេរ្តិ៍មរតកដ៏មហាសាលរបស់ភរិយា

កាលពីថ្ងៃទី៦ ខែកុម្ភៈកន្លងទៅនេះ តារាចម្រៀងកូរ៉េ DJ Koo ស្វាមីរបស់តារាសម្ដែងតៃវ៉ាន់ Barbie Hsu ឬតួសាន់ឆាយ បានចែករំលែកសារ​លើ​បណ្តាញ​សង្គមដោយ​បង្ហាញ​ពី​ទុក្ខសោក​ចំពោះ​ការ​បាត់បង់​ភរិយា

អ្នកគាំទ្រត្រៀម! Taxi Driver រដូវកាលថ្មីគ្រោងនឹងចាក់បញ្ចាំងក្នុងឆ្នាំ ២០២៥នេះ ជាមួយសាច់រឿងស៊ីជម្រៅជាងមុន

SBS បញ្ជាក់ថា ភាពយន្តភាគរឿង Taxi Driver រដូវកាលទី ៣ នឹងចេញផ្សាយនៅចន្លោះខែកក្កដា ដល់ដំណាច់ឆ្នាំ២០២៥នេះ ដោយនៅតែរក្សាតួសម្ដែងពីរដូវកាលមុនដដែល តែសាច់រឿងគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ជាងមុន។

លែងប្រើឈ្មោះចាស់ហើយ! សមាជិក NewJeans ត្រៀមចូលរួមការប្រគំតន្ត្រីធំលើកដំបូងដោយប្រើឈ្មោះថ្មីថា …

បន្ទាប់ពីមានបញ្ហាចាកចេញពីផលិតកម្មមុនកុងត្រាកំណត់ ពេលនេះសមាជិកក្រុមចម្រៀងនារី NewJeans បានសម្រេចបន្តសកម្មភាពដោយប្រើឈ្មោះថ្មី NJZ ជំនួសឈ្មោះដើមរបស់ពួកគេ

ម្ចាស់ពាន Cambodia Idol រដូវកាលទី៥ គី សាវីន ចេញបទដំបូង sad ខ្លាំង ដល់ថ្នាក់ហ្វេនលាន់មាត់បែបនេះ!

បទ​ដំបូង​របស់​ម្ចាស់​ពាន Cambodia Idol រដូវ​កាល​ទី​៥ គី សាវីន ​ធ្វើ​ឱ្យ​បណ្ដា​អ្នក​គាំទ្រ​លាន់​មាត់​សរសើរ​ ថា​ពីរោះ​ខ្លាំង​ខណៈ​បទ​ចម្រៀង​​បែប​យុវវ័យ​មនោសញ្ចេតនាមួយ​នេះ​ បាន​បង្កប់​អត្ថន័យ​ជ្រាលជ្រៅ​នៅ​ពី​ក្រោយ​ស្នេហា​​

ស្ទូឌីយោថតរូបបកស្រាយបែបនេះ ក្រោយធ្វើឱ្យបែកធ្លាយរូបថតរបស់ Taecyeon ក្រុម 2pm និងមិត្តស្រីនៅប៉ារីស

ស្ទូឌីយោថតរូប The Best Photo Paris បានចេញសុំទោស ចំពោះការចែករំលែករូបថតរបស់ Taecyeon និងមិត្តស្រី ដែលនាំឱ្យសាធារណជនមានការយល់ច្រឡំថា ជារូបថតសុំសង្សាររៀបការរបស់សមាជិកក្រុម

មើលត្រឹម Trailer ក៏ស្រៀវសាច់! ភាពយន្ត “Jurassic World” វគ្គថ្មីដែល Scarlett Johansson មកសម្ដែង

ក្រុមហ៊ុន Universal Picture ទើបតែបញ្ចេញវីដេអូ Trailer ដំបូងសម្រាប់កំពូលភាពយន្តដាយណូស័រ “Jurassic World” វគ្គថ្មីកាលពីថ្ងៃទី៥ ខែកុម្ភៈ ដោយវគ្គថ្មីនេះមានចំណងជើងថា “Jurassic World Rebirth”

ឈុតតំណាងជាតិ ៣ នេះ នឹងបង្ហាញលើឆាកអន្តរជាតិក្នុងប្រទេសម៉ាឡេស៊ី

កម្ពុជា​បាន​នាំ​យក​ឈុត​តំណាង​ជាតិ ​៣​ ដែល​ច្នៃ​ដោយ​ស្នាដៃ​កូន​ខ្មែរ​ ដើម្បី​យក​ទៅ​បង្ហាញ​លើ​ឆាក​អន្តរជាតិ​ក្នុង​កម្មវិធី​ប្រកួត ​Kids & Teens Pageant Global នៅប្រទេស​ម៉ាឡេស៊ី​ ដោយ​មាន​បវរកញ្ញា​កម្ពុជា ៣ រូប កំពុង​​ចូលរួម​

អាសយដ្ឋាន​អ៊ីមែល​របស់​អ្នក​នឹង​មិន​ត្រូវ​ផ្សាយ​ទេ។ វាល​ដែល​ត្រូវ​ការ​ត្រូវ​បាន​គូស *