អាយុច្រើនតែសម្រស់អមតៈ! ៥ គន្លឹះសាមញ្ញថែរក្សាស្បែកឱ្យក្មេងជាងវ័យពី Son Ye Jin

ជឿជាក់ថាប្រិយមិត្តភាគច្រើនបានស្គាល់មកហើយនូវតួឯកស្រីក្នុងរឿង Crush Landing on You ដែលសម្ដែងដោយអ្នកនាង Son YeJin។ បើគិតមកដល់បច្ចុប្បន្ន តារាស្រីវ័យ ៤១ ឆ្នាំរូបនេះបានរៀបការ និងទទួលបានកូនប្រុសគួរឱ្យស្រឡាញ់ម្នាក់ជាចំណងដៃផងដែរ។

មិនត្រឺមតែមានចំណេះដឹងខ្ពស់ សមត្ថភាពខ្លាំងពូកែប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែនាងក៏មានភាពប៉ិនប្រសព្វក្នុងការថែរក្សាសម្រស់ឱ្យស្រស់ស្អាត និងក្មេងជាងវ័យដដែល។ ដូច្នេះថ្ងៃនេះយើងនឹងចែករំលែកអំពី ៥ គន្លឺះសាមញ្ញៗក្នុងការថែរក្សារបស់អ្នកនាង Son YeJin៖

១. បិតម៉ាសញឹកញាប់៖ សម្រាប់ជនជាតិកូរ៉េ ម៉ាសបិតមុខគឺជាកត្តាមួយដ៏សំខាន់ក្នុងការថែរក្សាស្បែកមុខ។ ដូចគ្នានឹងតារាស្រី Son YeJin ដែរ នាងធ្លាប់និយាយខ្លួនមិនអាចប្រើផលិតផលច្រើនមុខព្រោះនាងជាមនុស្សដែលមានប្រភេទស្បែកមុខខ្លាញ់។ ដូច្នេះម៉ាសគឺជាគ្រឿងសម្អាងមួយដែលមិនអាចខ្វះបានឡើយ មិនថានៅផ្ទះ ធ្វើការ ឬធ្វើដំណើរតាមផ្លូវនោះទេ។

២. មិនផ្ដោតលើការអនុវត្តច្រើនជំហាន៖ Son YeJin គឺមនុស្សដែលមិនចូលចិត្តអនុវត្តការថែរក្សាស្បែកច្រើនជំហាននោះទេ។ នាងមានទំនោរលើអនុវត្តការថែទាំសុខភាពស្បែកមុខឱ្យតិចជំហានបំផុត មានន័យថាត្រឹមមួយ ឬពីរជំហានគឺគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់នាងហើយ។ ដោយសារនាងមិនចង់ឱ្យមានសារធាតុផ្សំច្រើននៅលើមុខពេកនោះទេ។

៣. បិតតាសក់លើភ្នែក៖ អាចនឹងប្លែកពីគេបន្តិចដោយសារនាងបានជ្រើសរើសយកបិតភ្នែកបែបបុរាណតាមម្ដាយ។ YeJin បានដាក់ចំណិតតាសក់ក្នុងទូរទឹកកករួចយកមកបិតលើភ្នែកដើម្បីជួយសម្រាល និងធ្វើឱ្យស្បែកស្ងប់យ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព។ ដោយសារកាលនោះមិនសូវមានផលិតផលថែសម្រស់ច្រើនទើបនាងបានជ្រើសរើសវិធីនេះមកដល់បច្ចុប្បន្ន។

៤. លាងមុខ ២ ដងក្នុងមួយថ្ងៃ៖ មិនថារវល់យ៉ាងណានោះទេ ជាធម្មតានាងតែងតែលាងសម្អាតស្បែកមុខក្នុងមួយថ្ងៃ ២ ដងគឺពេលព្រឹក និងពេលយប់។ យើងអាចនិយាយបានថានេះគឺជាតម្រូវការរបស់អ្នកមានស្បែកមុខខ្លាញ់។ ដំបូងនាងបានប្រើកន្សែងក្ដៅឧណ្ហៗមកគ្របលើមុខដើម្បីពង្រីករន្ធញើស ទើបបន្តដោយការលាងសម្អាត និងជំហានថែទាំស្បែកផ្សេងទៀត។

៥. ប្រើឡេការពារកម្ដៅថ្ងៃ៖ ទោះបីក្នុងរដូវក្ដៅ រដូវរងា ឬអាកាសធាតុបែបណា Son YeJin មិនអាចខ្វះឡេការពារបានឡើយ។ នាងមានទម្លាប់លាបឡេការពារកម្ដៅថ្ងៃក្រោយប្រើផលិតផលផ្សេងៗហើយ។ បន្ទាប់មកនាងក៏បានបន្ថែមនូវ BB cream និង CC cream បន្តិចទៀតដែលរូបមន្តទាំងបីនេះអាចការពារស្បែកនាងពីកាំរស្មី UV ពន្លឺព្រះអាទិត្យ និងធូលីដីបានយ៉ាងល្អ៕


របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

អត្ថបទកម្សាន្ត

មើលទាំងអស់ ➧

ជាប្រទេសជឿនលឿនមែន តែនឹកស្មានមិនដល់ថាជប៉ុននៅមានប្រពៃណីស្ទើរមិនគួរឱ្យជឿទាំងនេះទៀត

ខណៈពេលមនុស្សជាច្រើនស្គាល់ថាប្រទេសជប៉ុនគឺជាគោលដៅទេសចរណ៍ដែលសម្បូរទៅដោយម្ហូបឆ្ងាញ់ៗ ប្រាសាទស្រស់ស្អាត ប្រជាជនមានសីលធម៌

ហេតុអ្វីកែវទឹករក្សាសីតុណ្ហភាព Stanley ក្លាយជាកែវទឹកដ៏ពេញនិយមបំផុតនៅពេលនេះ? 

នៅដើមឆ្នាំ 2024 មនុស្សម្នាសំរុកដណ្ដើមគ្នាទិញកែវទឹក Stanley “Winter Pink” ទំហំ ៤០អោន (ប្រមាណ ១.២លីត្រ)។ ដោយមានអ្នកខ្លះបោះតង់ចាំនៅចំណតឡាន និងបន្តតម្រង់ជួរយ៉ាងវែងអន្លាយ។

Tommy Hilfiger បង្ហាញរូបភាព ជី ដេវីត និង ទេព បូព្រឹក្ស ពេញៗមុខតែម្ដង!

បើ​ទោះ​ជា​កម្មវិធី​បង្ហាញ​ម៉ូត​សម្លៀកបំពាក់​ Tommy Hilfiger’s Spring/Summer 2025 បាន​បញ្ចប់​ទៅ​ក៏​ពិត​មែន តែ​សកម្មភាព​របស់​តារា​ៗ​ដែល​ចូលរួម​របស់​ប្រេន​អាមេរិក​មួយ​នេះ មិន​ទាន់​ចប់​ឡើយ។ ទាំង ងួន ចាន់ដេវីត និង ទេព

Charmaine Sheh វ៉ាមុខ Zhao Lusi ដណ្ដើមបានពានតួឯកស្រីឆ្នើមនៅអាស៊ី ព្រោះរឿង “រាជិនីសារព័ត៌មាន”

ភាពជោគជ័យនៃរឿងភាគ “រាជិនីសារព័ត៌មាន” បានជួយឱ្យតារាស្រីហុងកុង Charmaine Sheh និង Samantho Ko ឈ្នះបានពានរង្វាន់មាសពីកម្មវិធីពានរង្វាន់មាតិកាអាស៊ី Content Asia ឆ្នាំ២០២៤

ខានឃើញយូរ  Nikocado Avocado បង្កការភ្ញាក់ផ្អើលក្រោយស្រកទម្ងន់ ១១៤ គីឡូ

ក្រោយពីបាត់មុខអស់រយៈពេល ៣ខែនៅលើ YouTube លោក Nikocado Avocado ត្រឡប់មកវិញជាមួយនឹងវីដេអូដែលមានចំណងជើងថា “Two steps ahead” ជាមួយនឹងរូបរាងថ្មីរបស់លោក ក្រោយស្រកទម្ងន់អស់ ២៥០ផោន (ប្រមាណ ១១៤គីឡូក្រាម)។

សារ៉ាយ សក្ខណា កូនក្នុងផ្ទៃជិតគ្រប់ខែ តែរាងនៅស្អាតធម្មតា មើលសឹងមិនដឹងកំពុងពពោះ

តារា​សម្ដែង សារ៉ាយ សក្ខណា ដែល​នៅ​ទទួល​បាន​ការ​គាំទ្រ​មិន​ស្រកស្រុត បើ​ទោះ​ជា​ពេល​នេះ​មាន​ស្វាមី និង​កូន​ទី​៣​ក្នុង​ផ្ទៃ​ក៏ដោយ។ មិន​ត្រឹម​រក្សា​ប្រជាប្រិយភាព​បាន​នោះ​ទេ សក្ខណា ក៏​នៅតែ​រក្សា​រាង​បាន​មិន​ឡើង​ទម្ងន់​ខ្លាំង​ដូច​អ្នក​

Jennie ក្រុម BLACKPINK នឹងត្រលប់មកវិញនៅខែតុលានេះ ក្រោយចុះកុងត្រាជាមួយ Columbia Records 

សមាជិកក្រុម Blackpink “Jennie Kim” បានចុះកុងត្រាជាសិល្បករទោលជាមួយក្រុមហ៊ុន Columbia Records ក្នុងភាពជាដៃគូជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្ទាល់ខ្លួនរបស់នាង Oddatelier ដោយគ្រោងនឹងចេញបទចម្រៀងទោលថ្មីក្នុងខែតុលានេះ

ទើបបង្ហាញមុខ វីដេអូចម្រៀងដំបូងរបស់ក្រុម MEOVV ផ្ទុះការគាំទ្រទទួលបានអ្នកចូលមើល ១០ លាននាក់ត្រឹមរយៈពេល ២ ថ្ងៃ

ដូចដែលបានរំពឹងទុកការបង្ហាញខ្លួនជាលើកដំបូងរបស់ក្រុមនារី MEOVV ពិតជាធ្វើឱ្យវិស័យខេប៉ុបមានភាពរជើបរំជួលពិតមែន។ ហេតុនេះហើយទើបក្រុមចម្រៀង

តាមរយៈភាពជោគជ័យនៃតន្រ្តី K-pop តើក្រុមហ៊ុនអាជីវកម្មផ្សេងៗអាចសិក្សាអ្វីខ្លះពីវិស័យនេះ? 

អ្នកគាំទ្ររាប់ម៉ឺននាក់កំពុងស្រែកហ៊ោ ដោយមានសម្លៀកបំពាក់ គ្រឿងតុបតែង និងអំពូលភ្លើង(lightsticks) ដូចគ្នា ជាមួយនឹងរាងកាយគ្រវីចុះឡើងទៅតាមចង្វាក់ដែលកំពុងតែប្រគំឡើងនៅលើឆាកតន្ត្រីរបស់តារា K-pop ក្នុងដួងចិត្តរបស់ខ្លួន។