ហេតុអ្វីកែវទឹករក្សាសីតុណ្ហភាព Stanley ក្លាយជាកែវទឹកដ៏ពេញនិយមបំផុតនៅពេលនេះ? 

នៅដើមឆ្នាំ ២០២៤ មនុស្សម្នាសម្រុកដណ្ដើមគ្នាទិញកែវទឹក Stanley “Winter Pink” ទំហំ ៤០អោន (ប្រមាណ ១.២លីត្រ) ដោយមានអ្នកខ្លះបោះតង់ចាំនៅចំណតឡាន និងបន្តតម្រង់ជួរយ៉ាងវែងអន្លាយ។ ហើយមានករណីមួយនោះ មានអ្នកលោតផ្លោះពីបញ្ជរគិតលុយដើម្បីតែលួចកែវទឹកមួយនេះទៀត។

Stanley មិនមែនជាយីហោកែវទឹកដែលទើបតែចេញថ្មីនោះទេ តែហេតុអ្វីបានជាមនុស្សជាច្រើនដណ្ដើមគ្នាទិញកែវទឹកពីយីហោដែលមានអាយុ ១១០ឆ្នាំមួយនេះ? 

មិនមែនល្បីតែនៅក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិកទេ តែកែវទិញរក្សាសីតុណ្ហភាពមួយនេះក៏បានពង្រីកភាពល្បីល្បាញរបស់ខ្លួនទៅកាន់ប្រទេសនានានៅជុំវិញពិភពលោក ដោយក្នុងនោះក៏មានប្រទេសកម្ពុជាផងដែរ។ អ្នកនិយមប្រើប្រាស់បណ្ដាញទំនាក់ទំនងសង្គមកម្ពុជាប្រហែលជាធ្លាប់បានប្រទះឃើញពី កែវទឹករក្សាសីតុណ្ហភាព Stanley ពីមុនជាក់ជាមិនខានទេ។ 

ប្រវត្តិរបស់កែវទឹក Stanley 

កែវទឹកដ៏ល្បីល្បាញ Stanley បានចាប់ផ្ដើម ដោយលោក William Stanley ដែលនៅពេលនោះលោកមានតួនាទីជាអ្នកអភិវឌ្ឍឧបករណ៍បំលែងថាមពល ដែលជាការចាប់ផ្ដើមដ៏សំខាន់មួយក្នុងការផលិតបំពង់ទឹកមួយនេះ។

នៅក្នុងឆ្នាំ ១៩១៣ លោកគ្រាន់តែចង់ផលិតបំពង់ទឹកមួយសម្រាប់ប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ខ្លួន ដើម្បីអាចរក្សាកម្ដៅកាហ្វេរបស់លោកឱ្យនៅក្ដៅពេញមួយថ្ងៃ។ លោក William Stanley បានប្រើប្រាស់ទ្រឹស្ដីមួយចំនួនដែលលោកបានរៀនអំឡុងពេលដែលលោកអភិវឌ្ឍម៉ាស៊ីនបំប្លែងថាមពលនោះ ជាមួយនឹងបំពង់ទឹករបស់លោក។ ជាលទ្ធផល លោកក៏បានផលិតចេញជាបំពង់ទឹកមួយដែលមានលក្ខណៈជាកែវដែកពីជាន់ ជាមួយនឹងស្រទាប់សុញ្ញាកាសនៅកណ្ដាល ហើយលោកក៏សម្រេចចិត្តដាក់ឈ្មោះវង្សត្រកូលរបស់លោកនៅលើនោះ “Stanley”។ 

ក្រោយដាក់លក់ បំពង់ទឹកមួយនេះមានអតិថិជនភាគច្រើនជាអ្នកដែលចូលចិត្តនៅក្រៅផ្ទះ និងកម្មករ ជាពិសេសគឺបុរស ដោយនៅមានអ្នកខ្លះនៅប្រើប្រាស់បំពង់ទឹកដែលពួកគេបានទិញតាំងពីដំបូងនោះនៅឡើយ។ ជាក់ស្ដែង មានអ្នកប្រើប្រាស់បណ្ដាញទំនាក់ទំនង TikTok ម្នាក់បានបង្អួតពីបំពង់ទឹកម៉ាក Stanley ដែលឳពុកខ្លួនបានប្រើប្រាស់អស់រយៈពេល ២០ឆ្នាំរួចមកហើយ។ 

មុនឆ្នាំ ២០០៧ ក្រុមហ៊ុន Stanley បានផលិតតែបំពង់ទឹកក្ដៅប្រភេទដំបូងនោះទេ រហូតដល់ឆ្នាំនេះទើបក្រុមហ៊ុនចាប់ផ្ដើមផលិតកែវទឹកប្រភេទថ្មីៗ រហូតដល់ឆ្នាំ ២០១៦ ទើបក្រុមហ៊ុនចាប់ផ្ដើមផលិតកែវទឹករក្សាកម្ដៅប្រភេទ Quencher ដែលជាទីពេញនិយមរហូតដល់សព្វថ្ងៃនេះ។

កែវទឹក Stanley ជំនាន់ថ្មី

ប្រជាប្រិយភាពរបស់ Stanley បានត្រឡប់មកវិញកាលពីឆ្នាំ ២០១៩ នៅពេលដែលក្រុមហ៊ុនលក់ទំនិញឈ្មោះ The Buy Guide បានជូនកាដូកែវទឹកនេះទៅកាន់បុគ្គលល្បីល្បាញមា្នក់ឈ្មោះ Emily Maynard Johnson។ នៅពេលនោះ The Buy Guide បានទិញកែវនោះមកលក់បន្តតាមរយៈគេហទំព័រលក់ទំនិញផ្សេងៗក្នុងបរិមាណតិចតួចតាមដែលអាចរកបាន។ តែក្រោយពី Emily Maynard Johnson បានបង្ហោះអំណោយនោះនៅលើបណ្ដាញទំនាក់ទំនងសង្គមរបស់នាង នាយកប្រតិបត្តិការរបស់ Stanley បានឃើញ និងផ្ដល់ឱកាសឱ្យ The Buy Guide ដើម្បីទិញ Quenchers ចំនួន ៥០០០កែវដោយផ្ទាល់ពី Stanley ដើម្បីលក់បន្តតាមរយៈគេហទំព័ររបស់ពួកគេ។

ពួកគេក៏យល់ព្រម ហើយកែវទាំង ៥០០០ នេះបានលក់អស់ក្នុងរយៈពេលត្រឹម ៥ថ្ងៃ។ បន្ទាប់មកពួកគេក៏ធ្វើការបញ្ជាទិញម្ដងទៀត ហើយកែវនោះក៏ដាច់ស្តុកម្ដងទៀត ដែលជាការចាប់ផ្ដើមមានប្រជាប្រិយភាពសារជាថ្មីរបស់ Stanley ។ 

ការផ្លាស់ប្តូរយុទ្ធសាស្ត្រថ្មីរបស់ Stanley

ឆ្នាំ ២០២០ ជាពេលវេលាដ៏សំខាន់សម្រាប់កែវទឹកយីហោ Stanley មួយនេះ។ លោក Terence Reilly ដែលធ្លាប់ធ្វើឱ្យស្បែកជើង Crocs ដែលគេគិតថាអាក្រក់ ក្លាយទៅជាស្បែកជើងដ៏ទាន់សម័យ និងពេញនិយមមិនគួរឱ្យជឿ។ នៅក្នុងឆ្នាំ ២០២០ លោកបានផ្លាស់ប្ដូរមកធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុន Stanley ជាមួយនឹងគោលបំណងតែមួយដូចដែលលោកធ្លាប់ធ្វើជាមួយស្បែកជើង Crocs។

លោកបានយល់ថា ការសហការជាមួយនឹងបុគ្គលមានឥទ្ធិពលផ្សេងៗ (infuencer) អាចនឹងជាតម្រូវការដ៏ល្អមួយសម្រាប់កែវទឹក Stanley ដូចអ្វីដែលលោកធ្លាប់ធ្វើជាមួយនឹងស្បែកជើង Crocs។ បន្ថែមពីនេះ លោកក៏បានគិតគូរផលិតជាមួយនឹងវត្ថុធាតុដើមថ្មី រូបរាងថ្មី និងជាពិសេសពណ៌ថ្មីៗជាច្រើន។ 

ជាការពិតណាស់ ឥទ្ធិពលនៃបណ្ដាញទំនាក់ទំនងសង្គមពិតជាបានរួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់សម្រាប់ភាពជោគជ័យនេះ។ មិនថាជាការដែល Stanley សហការជាមួយតារាល្បីៗដូចជា Lainey Wilson និងអ្នកមានឥទ្ធិពល (influencer) ដទៃទៀត ឬមកពីអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទាល់នោះទេ។ មាតិកាទាំងអស់នោះ បានបង្ហាញខ្លួននៅលើបណ្ដាញសង្គមជារឿយៗ រហូតវាក្លាយទៅជារបស់មួយដែលអ្នកគ្រប់គ្នាគិតថាខ្លួនត្រូវតែមានកែវទឹកមួយនេះ។ 

ជាក់ស្ដែង ដូចជាវីដេអូមួយពីអ្នកប្រើប្រាស់បណ្ដាញទំនាក់ទំនងសង្គម TikTok របស់ @danimarielettering ដែលបានបង្ហោះកាលពីខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២៣។ 

@danimarielettering

Thirsty after you catch on fire? @Stanley 1913 is like no problem i gotchu #fyp #carfire #accident #stanleycup

♬ original sound – Danielle

នៅក្នុងវីដេអូនោះ នាងបានបង្ហាញពីឡានរបស់នាងក្រោយពីហេតុការណ៍ឆាបឆេះដ៏រន្ធត់ ក៏ប៉ុន្តែកែវទឹក Stanley Quencher របស់នាងនៅតែមានសភាពធម្មតា ហើយថែមទាំងនៅមានទឹកកកដែលមិនទាន់រលាយនៅក្នុងនោះទៀតផង។

វីដេអូនេះ បានបង្កឱ្យមានភាពភ្ញាក់ផ្អើលជាខ្លាំងជាមួយនឹងភាពមាំនៃកែវទឹករក្សាសីតុណ្ហភាពមួយនេះ ដោយមានអ្នកទស្សនារហូតដល់ទៅ ៩៤លានដង។ ក្រោយពី ក្រុមហ៊ុន Stanley ឃើញវីដេអូនោះហើយ ក្រុមហ៊ុនបានផ្ញើកាដូជាកែវទឹក ជាមួយនឹងរថយន្តម៉ាក Mazda ថ្មីមួយគ្រឿងឱ្យនាង។

តាមរយៈយុទ្ធសាស្រ្តថ្មីទាំងនេះ ក្រុមហ៊ុន Stanley អាចបង្កើនប្រាក់ចំណូលរបស់ខ្លួនពី ៧០ លានដុល្លារអាមេរិកក្នុងឆ្នាំ២០១៩ រហូតដល់ទៅ ៧៥០ លានដុល្លារនៅក្នុងឆ្នាំ ២០២៣៕


របាយការណ៍ថ្មីៗ

មើលទាំងអស់ ➧

អត្ថបទកម្សាន្ត

មើលទាំងអស់ ➧

អបអរសាទរ! អ្នកនិពន្ធ Han Kang ជាម្ចាស់ពានរង្វាន់ណូបែលផ្នែកអក្សរសិល្ប៍ឆ្នាំនេះ

Han Kang ក្លាយជាអ្នកនិពន្ធជនជាតិកូរ៉េខាងត្បូងទី១ ដែលទទួលបានពានរង្វាន់ណូបែលផ្នែកអក្សរសិល្ប៍ តាមរយៈស្នាដៃរៀបរាប់ពីស្នាមរបួសក្នុងភ្លើងសង្គ្រាម និងភាពផុយស្រួយនៃជីវិត​មនុស្ស។

ក្លឹបអ្នកកាសែតនៅកម្ពុជា និងសមាគមអ្នកកាសែតថៃស្នើស្ថាប័ន MGI និង MGC បញ្ចប់វិវាទឱ្យបានលឿនបំផុត

ចៀសវាង​កុំ​ឱ្យ​ស្ថានការណ៍​កាន់​តែរីកដុះដាល​​ធំៗ ​ក្លឹប​អ្នក​កាសែត​កម្ពុជា​ (ក.អ.ក) និង​សមាគម​អ្នក​កាសែត​ថៃ​ (ស.អ.ថ) បាន​ស្នើ​ដល់​ស្ថាប័ន​ Miss Grand International (MGI) និង Miss Grand Cambodia (MGC) បញ្ឈប់​នូវ​វិវាទ​របស់

ប្អូនប្រុសរបស់ Park Ji Ah ទម្លាយរឿងមិននឹកស្មានដល់ដែលតារាសម្ដែង Yeom Hye Ran បានធ្វើមុនពេលបងស្រីខ្លួនផុតដង្ហើម

នៅថ្ងៃទី៣០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២៤ ដំណឹងគួរឱ្យសោកស្ដាយដែលតារាស្រី Park Ji Ah ទទួលមរណភាពក្នុងវ័យ ៥២ ឆ្នាំដោយសារជំងឺដាច់សរសៃឈាមក្នុងខួរក្បាល

Olivia Rodrigo បរិច្ចាគកម្រៃពីកម្មវិធីប្រគំតន្ត្រីរបស់ខ្លួនដើម្បីជួយដល់បញ្ហាសុខភាពស្ត្រី

តារាចម្រៀង និងអ្នកនិពន្ធសញ្ជាតិអាមេរិកកាំង​ Olivia Rodrigo បានបរិច្ចាគប្រាក់ចំណេញពីការលក់សំបុត្រចូលរួមកម្មវិធីប្រគំតន្ត្រី GUTS World Tour ក្នុងប្រទេសហ្វីលីពីន

ធ្លាប់ត្រូវគេចម្អកថារស់ដោយសារប្រពន្ធ តារាជើងចាស់ហុងកុង Bobby Au-Yeung ឆ្លើយតបខ្លីៗបែបនេះ

ចាប់តាំងពីតារាសម្ដែងប្រុសហុងកុង Bobby Au-Yeung បានរៀបអាពាហ៍ជាមួយភរិយារបស់លោក Fu Kit Han ក្នុងឆ្នាំ ១៩៩៦ រាប់មកដល់ពេលនេះមានរយៈពេល ២៨ ឆ្នាំ

មហា​ព្រឹត្តិការណ៍ប្រវត្តិសាស្ត្រ «ដង្ហែក្បួនព្រះមហាក្សត្រខ្មែរ សម័យអង្គរ» នៅអង្គរតូច

នា​ចុង​ខែ​តុលា​នេះ ​ខេត្ត​សៀមរាប​នឹង​រៀប​ចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​ដ៏​អស្ចារ្យ​​ «ការ​ដង្ហែ​ក្បួន​ព្រះ​មហាក្សត្រ​ខ្មែរ​ នា​សម័យ​អាណាចក្រ​អង្គរ​» នៅ​ក្នុង​បរិវេណអង្គរ​តូច ព្រម​ជាមួយ​កម្មវិធី​ខ្មែរ​ជា​ច្រើន​ទៀត​ផង​ដែរ​។​​​​

ត្បិតកំពុងរវល់ក្នុងជួរទាហាន តែ V និង Suga ទទួលបានភាពជោគជ័យថ្មីក្នុងថ្ងៃតែមួយ

សមាជិកពីររូបរបស់ BTS ទទួលបានការគាំទ្រខ្លាំងចំពោះអាល់ប៊ុមចម្រៀងទោលរបស់ខ្លួន ដោយ V បានទទួលវិញ្ញាបនបត្រលំដាប់ Platinum ពីប្រទេសជប៉ុន ឯ Suga ទទួលបានភាពជោគជ័យម្ដងទៀតនៅលើ Spotify។​

ដឹងតែកក្រើក! បវរកញ្ញាជាង៧០ប្រទេសមកកម្ពុជាចូលរួម Miss Planet International

នៅ​ខែ​វិច្ឆិកា​ខាង​មុខ​នេះប្រទេស​កម្ពុជា​​ ​ដែលជា​ម្ចាស់​ផ្ទះ​ទទួល​ស្វាគមន៍ និង​ប្រារព្ធ​​កម្មវិធីបវរកញ្ញាភពផែនដី ឬ ​Miss Planet International 2024 ជា​ថ្មី​ម្ដង​ទៀត​ ដែល​មាន​បវរកញ្ញា​ភព​ផែន​ដី​មក​ពី​ជុំវិញ​ពិភពលោក​​ជាង​

ទីផ្សារឡើងស្រឺតៗ! អ៊ិន លក្ខិណា ក្រោយជាប់ Top 10 Miss Cosmo បន្តដើរម៉ូដឲ្យកម្មវិធីVietnam Next-Gen Fashion

បើ​ទោះ​ជា Miss Cosmo Cambodia 2024 កញ្ញា អ៊ិន លក្ខិណា បាន​បញ្ចប់​ភារកិច្ច​នៅ Miss Cosmo និង​បាន​ឈាន​ចូល​ដល់ Top 10 ហើយ​ក៏​ពិត​មែន តែ​ទីផ្សារ​ការងារ​នាង​មិន​ទាន់​បញ្ចប់​ឡើយ ដោយ​នៅ​មាន​ការ​ដើរ​បង្ហាញ​ម៉ូដ​

តារាសម្ដែងនិងពិធីករថៃល្បីៗជាប់ពាក់ព័ន្ធក្រុមហ៊ុនពីរ៉ាមីតឆបោកប្រជាជនរាប់លានដុល្លារ

តារាសម្ដែងនិងពិធីករថៃល្បីៗជួរមុខរួមមាន Kan Kantathaworn, Sam Yuranan និង Min Phichaya កំពុងមានរឿងជាប់ពាក់ព័ន្ធក្រុមហ៊ុនមួយដែលរងការចោទប្រកាន់

អាសយដ្ឋាន​អ៊ីមែល​របស់​អ្នក​នឹង​មិន​ត្រូវ​ផ្សាយ​ទេ។ វាល​ដែល​ត្រូវ​ការ​ត្រូវ​បាន​គូស *